Další postřehy

13.08.2013 16:47

Tak bohužel nemůžu říct, že jsem celý týden držla jídelníček, každopádně mám pár postřehů:

- je fakt důležitý si plánovat jídelníček na druhý den...a to detailně

- je fakt důležitý si poctivě psát, co jsem ten den snědla do klub stob

- minulý týden jsem zhřešila, ale nezprasila se, tzn. ano měla jsem amolety, ale nestláskala jsem vše dohromady, tzn. jakoby závislost na jídle slábla...už na jídlo ani nemyslim tak nutkavě jako dřív. Otázka je čím to vlastně je. Asi jsem se od toho trochu odprostila, jako ano, jsem velryba, ale jsem tak tedka spokojená. Určitě chci, aby to bylo jinak, ale mám se ráda i takhle.

- rozhodně je důležité nepít alkohol!!!!

- k pohybu jsem se zatím bohužel nedostala, snad dneska..mám na to chuť...jen začít

- při rozumném stravování  mám - lepší náladu, více energie, jsem méně ospalá, obecně mi je prostě líp - a to za to přeci stojí!!!

 

Ještě k závislosti na jídle...možná je to trochu i o tom, že mám více projektů, plánů, koníčků, celkově méně času na jídlo myslet..možná. Takže asi je třeba se zabavit. Najít si činnosti.

 

Hrozný je, že člověk spoustu těchto rad vyčte, ví o nich, má je v hlavě...ale stejně si na ně musí nějak nakonec přijít sám.

—————

Zpět