Začátek cesty

17.07.2013 09:17

Jak začít?

Rozhodla jsem se psát tento blog - deník, abych pomohla sama sobě a pokud se mi podaří dojít k cíli, abych byla schopná pomocí mých poznatků z cesty pomáhat i ostatním.

Ani nevím kdy a jak to začalo, ale rozhodně jsem byla ještě dítě. Už tehdy mi na vše bolesti, strasti, stesky, pomohlo jídlo. Vždy, když jsem byla v nepohodě, jsem měla jídlo jako berličku, jedla a přibírala. V obdobích pohody jsem jídlo nepotřebovala a hubla. A byla spokojená. Nejsem si jistá, ale myslim že bojuju se závislostí na jídle. Je to těžký boj. Považuji tuto závislost za horší, než je závislost na cigaretách či alkoholu...cigaretu už do pusy vzít nemusíte, jíst ale musíte.

 

Je toho tolik, co potřebuju napsat, ale budu psát postupně, budu postupně vyprávět svůj životní příběh.

 

Někde jsem četla, že stačí 21 dni, aby se nám něco stalo návykem. Jelikož se říká, že se má začít hned, nečekat na pondělí, nový měsíc či rok, začínám hned ted dneska. Po dobu 21 dní dodržím zásady zdravé výživy, budu jíst přiměřený počet kcal, tzn. okolo 1 000 - 1 400. Zároveň začínám s mírným pohybem, večer alespoň pár sedů-lehů, dřepů apod. Věřím, že 8. srpna na sebe budu pyšná. Vedlejším produktem uřčitě bude i nějaké ztracené kilo. Ideálně 5 kg. Moje současná váha...no poslední dva měsíce jsem se už raději nevážila...nemám na to odvahu...určitě to bude přes 80kg...ale doplním ji:)

 

 

 

—————

Zpět